Havet.


Idag tog jag en promenad till havet. Jag började vid äckliga vägar och fula kolonilotter med sådant här stängsel.
Sedan kom havet, efter 4 kilometer ungefär.
Vintrigt.
Väldigt fint nu, kanske ännu finare på sommaren.
Men då är det säkert fullt med massa äckligt folk.
Eller kanske inte äckligt folk, men äckligt trångt med folk.
Porträtterade mig själv lite grann också.
Tång i stora lass.
Det var ett tag sen de mätte temperaturen nu.
 
Snart ska jag prova avståndet till någon annan strand! Det kan ju bli kul?
 
 

Kommentarer
Postat av: Christine

Härliga bilder, kul att se hur olika våra vintrar ser ut. Jag har ju som inte lämnat Norrland under vintertid på typ 16år eller så. Saknar dig! :)

2013-02-07 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0