Åh nej, inte igen...

Idag skulle vara en lättnadens dag då jag skulle hämta ut min cykel och därmed kunna ta mig fram som en blixt i Umeå. Jag hämtade den och allt såg bra ut. Efter ca fem minuter insåg jag att däcken inte var så bra pumpade, eftersom den stått ute hela vintern, tänkte jag. So far so good... jag gick med cykeln till en pumpstation. När jag klev på cykeln igen kunde jag nästa se luften pysa ur framdäcket. PUNKA!! igen... Dagen blev plötsligt en otroligt sorglig dag.


Fler cykeldelar:

Del 1
Del 2
Del 3


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Maria, den där cykeln skulle vi nog inte skickat till dig ,men du vet ju att tanken

var god.Kul att vi snart ses,jag går omkring och visar BOKEN för alla och är jättefånig,och stolt.

Kram

2010-04-21 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0