Bildregn

Här kommer ett litet bildregn från min födelsedag och från festen igår!! Enjoy!



I torsdags införskaffades detta fina dubbla våffeljärnet, jättebra var det också!!

J lagade mat till mig, fläskfile´och potatis. Mmmm. Vin blev det också.

Efter att ha tjatat i två månader gick J äntligen med på att spela monopol, jag hamnade dock bara i fängelse hela tiden, så ingen vinst för mig.

J rakade av sig sitt hår. Han hade tröttnat på sitt långa hår.

Christine hjälpte mig med våfflorna till kalaset!!
Fina påskliljor inköptes, de slog ut på direkten.

Jag fick världens finaste tårta av Anna och Christine. De har gjort allt själva, från att baka tårtbottnar till att färga marsipanen i en jättefin lila färg. Tack så mycket!! Jag blev så himla glad!!
Folk verkade uppskatta våfflorna, så det fick bli en sats till. J läste upp receptet för mig.

Sara och Anna.

Mia och hennes pojkvän Martin.

Christine och Jonas.

John, Edvin och Hanna är tigrar.
Jag fick så himla många fina gratulationskort både från folk hemifrån och härifrån. Av Elina och Joox fick jag ett fint halsband och armband från Buenos Aires. Av Christine och Anna fick jag en jättefin tårta och av Mia och Anna en fin ljuslykta och av Martin en wok-kokbok. Av Hanna och Edvin fick jag ett påskägg fullsmockat med massa gott godis. Av Anna fick jag sand från Kuba och Costa rica och det finaste och roligaste födelsedagskortet med flodhästar på. Av Eje fick jag ett kort med en katt som blundade, eftersom jag skrivit här på bloggen att djur brukar stirra ut mig. Av Sara, John och Mikael fick jag en liten barbie och en skrapad trisslott, dock ingen vinst. Av Jonas fick jag en muskelman, och en biljett till en öl på krogen. Av mormor fick jag pengar och ett fint kort. Av mamma, pappa och Lisa fick jag massa pengar. Av farmor och farfar fick jag också pengar. Av Lovisa och Saga fick jag ett fint gratulationskort.

Tack allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så roligt att Du blev så uppvaktad,bra att korten kom fram .Kram

2010-03-27 @ 17:28:35
Postat av: Milla

När du kommer hit ska du få en present av Emil!!

2010-03-27 @ 19:27:35
Postat av: Maria

Åh, roligt!! Han ska få en present av mig!! :D

2010-03-27 @ 20:30:16
URL: http://marrae.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAhaa, nej du har inte fått något av mig. Jag har varit lite seg på den fronten. MEN... jag har något på gång kanske blir något för pengar ELLER kanske inte. Får se hur kreativ jag blir och hur lång tid det tar till du får det...



//Lisa

2010-03-27 @ 23:06:06
Postat av: milla

Hej lille vän jag har en ny blogg millaochemil.wordpress.com

2010-03-28 @ 12:27:55
Postat av: Edvin

Nice!

2010-03-28 @ 12:59:44
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0